miercuri, 2 decembrie 2009

Românul care a crescut un leu: "Mi-e foarte dor de Richie!"


Are 27 de ani şi şi-a pus pe picioare o afacere în Urziceni. Până aici, nimic anormal. Dar Lucian Crăiţa, căci despre el este vorba, are o pasiune neobişnuită: iubeşte leii. Pe Richie, o felină de un an şi jumătate, Lucian l-a crescut până acum două zile, când leul şi-a luat rămas-bun de la România.

Ieri, la doar o zi după despărţirea de Richie, un leu de un an şi şase luni, Lucian Crăiţa (27 de ani) era vizibil afectat. “Am cumpărat leul dintr-un târg de animale cu 1.000 de euro. Mă obişnuisem cu el, ţineam foarte mult unul la altul. În viaţa mea am plâns doar de câteva ori, la moartea bunicilor şi acum, la plecarea lui Richie. Deja mi-e foarte dor de Richie!”, ne-a declarat românul care a avut curajul ca, vreme de un an şi trei luni, să crească un leu adevărat la el în curte.

Voluntarii fundaţiei pentru protecţia animalelor Vier Pfoten au adunat, pe 30 noiembrie, felinele din mai multe judeţe ale ţării care erau în grija unor persoane private. După o scurtă escală la Frankfurt, în Germania, Richie a ajuns, în cursul nopţii trecute, la Johannesburg, în Africa de Sud, urmând să fie transportat ulterior în rezervaţia Lionsrock. Fotografiile cu momentele de tandreţe între Lucian şi Richie au făcut înconjurul lumii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu