marți, 1 decembrie 2009

Băsescu spre catre Adriana Săftoiu:Ţi-a poftit sufleţelul să-ţi fie soţul şef de serviciu secret, ţi l-a făcut preşedintele şef de serviciu secret


• Adriana Săftoiu îi aminteşte preşedintelui că numirea soţului ei, şef la SIE, n-a fost după "sufleţelul ei", ci după capul lui
raian Băsescu a lăsat să se înţeleagă, luni seara, în cadrul unui talk show la OTV, că l-a numit director SIE pe Claudiu Săftoiu la cererea purtătoarei sale de cuvânt, Adriana Săftoiu. "Cel mai urât lucru este, după ce te-a luat cineva dintr-un purtător de cuvant, te-a făcut ministru - consilier prezidenţial este rang de ministru -, ţi-a poftit sufleţelul să-şi fie soţul şef de serviciu secret, ţi l-a făcut preşedintele şef de serviciu secret. Şi când constaţi că e căciula mai mare decât poate să ducă capul domnului şef de serviciu secret, să te superi că ţi l-a schimbat. Păi cine l-a pus să vorbească prostii?", a subliniat Traian Băsescu.

Adriana Săftoiu a declarat pentru Mediafax că i se pare "îngrijorătoare pentru Băsescu" o astfel de declaraţie."Nu pot să cred că un preşedinte de ţară numeşte şeful serviciilor secrete la capriciul unei angajate sau pentru că sufleţelul unei angajate, oricine ar fi respectiva, îi cere să facă asemenea numiri", a declarat Săftoiu. Ea a pus declaraţia preşedintelui pe seama faptului "că e doar supărat şi nervos" din cauza campaniei electorale. "Drept urmare, nu i-am cerut preşedintelui să-l numească şef la SIE pe soţul meu, şi sunt convinsă că nu l-a numit pentru că i-aş fi cerut eu".

În altă ordine de idei, Adriana Săftoiu a comentat şi afirmaţia preşedintelui potrivit căreia "unii dintre consilieri şi-au luat libertatea să vorbească despre el deşi au depus un angajament de loialitate". "Cred că în momentul de faţă, până când schimbă domnul preşedinte Constituţia, Legea fundamentală îmi garantează dreptul la opinie. Părerile mele şi ale altor consilieri, fie bune, fie rele, fundamentate sau nu, au fost despre declaraţii sau gesturi publice ale preşedintelui Traian Basescu. Eu, personal, nu îmi amintesc ca vreunul dintre noi, în afară de doamna Udrea, să fi povestit despre lucruri întâmplate în timpul mandatului respectiv." a mai spus fostul purtător de cuvânt.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu