miercuri, 2 decembrie 2009

Dinescu: Eu, în locul doamnei Maria Băsescu, îi dădeam la poşetuţe preşedintelui de avea capul plin de cucuie





Poetul susţine că este dispus să îi ceară scuze Primei Doamne, spune că nu a dorit să o jignească şi că doar a relatat ceea ce i-a povestit altcineva. Nu îl poate ierta el însă pe Traian Băsescu pentru jignirile aduse unor femei de-a lungul timpului. Poetul Mircea Dinescu a reacţionat imediat la scrisoarea publică adresată de soţia preşedintelui Traian Băsescu, Maria Băsescu, în care aceasta îi solicită să-şi ceară scuze pentru afirmaţiile potrivit cărora şeful statului ar fi lovit-o.

"Eu sunt dispus să îmi cer scuze publice, nu am făcut decât să povestesc ceea ce mi-a spus cineva. Şi am şi spus atunci cine mi-a povestit: Daniela Crăsnaru", a declarat Dinescu, pentru REALITATEA.NET. "Întâmplător, doamna Băsescu îmi este chiar simpatică, soţul domniei-sale nu îmi este. Eu nu am vrut să o jignesc, nici pe copii, mă rog pe cei de atunci, pentru că cu cei de acum (cu ceea ce sunt aceştia în prezent, n.red.), am o problemă", a declarat Dinescu.

A revenit cu noi declaraţii în direct la Realitatea TV: "Mie este cam tardivă această demnitate rănită a doamnei Băsescu. Doamna Maria Băsescu ar fi avut motive mai puternice să-şi simtă demnitatea rănită în clipa în care soţul ei i se adresa unei colege mai tinere din partid trimiţând-o pe şoseaua de centură, când invita o jurnalistă să se suie pe masă şi se dezbrace, când în maşină cu dânsă o făcea ţigancă împuţită pe o altă jurnalistă, când i se adresa unor jurnalişti drept găozari. Eu în locul doamnei Maria Băsescu îi dădeam la poşetuţe în cap domnului Băsescu de avea capul plin de cucuie. Eu în locul doamnei Băsescu divorţam. Doamna Băsescu nu a făcut acest lucru”.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu