sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Oana, ce căutai la braţul lui Cornel?


Cei doi au fost surprinşi Impreună la ieşirea dintr-un club

Nu mai incape indoială că Oana Zăvoranu face intotdeauna ce vrea, fără să-i pese de ceea ce va zice lumea despre ea. Recent, vedeta a fost surprinsă dându-se la un alt bărbat. Ascunsă în spatele unei peruci, pesemne ca să nu fie recunoscută, Oana a petrecut mai mult timp în compania lui Cornel Păsat.

Serile trecute, Oana Zăvoranu a fost surprinsă, la ieşirea dintr-un club bucureştean, cu un look à la Peggy Bundy: o imensă perucă roşcată, haine mulate şi pestriţe. Şi asta, în ciuda faptului că în localul respectiv nu era nici un bal mascat. Misterul s-a dezlegat imediat, când lângă Oana şi-a făcut apariţia nu soţul ei, cum ar fi normal, ci un alt bărbat. E vorba despre apetisantul coregraf Cornel Păsat. Martorii spun că, la un moment dat, Querida l-a pipăit pe Cornel pe pectorali şi l-a întrebat dacă nu vrea o partidă de… sex. Se pare că Oana va încerca să rezolve situaţia în stilu-i caracteristic, în emisiunea “Judecata de apoi”, care începe azi, la OTV, la ora 21.30.

"Nu vreau să dau socoteală pentru ce fac eu! Nu înţeleg de ce sunt urmărită tot timpul!?" - Oana Zăvoreanu

"Şi eu am fost foarte surprins în momentul în care am fost atins şi mi s-au făcut avansuri." - Cornel Păsat

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu