luni, 30 noiembrie 2009

Acţionarii despre jucătorii: «Sunt sifoane şi papagali!»


Dacă până de curând acţionarii dinamovişti Cristi Borcea şi Vasile Turcu erau aliaţii fotbaliştilor din Ştefan cel Mare, închizând ochii la escapadele acestora pigmentate cu alcool, cei doi au absentat de la meciul de campionat cu Alba Iulia (2-0), iar Borcea i-a atacat dur pe jucători la finalul partidei.“Meciul nu mi-a plăcut. Putem alinia două echipe de start câştigătoare, dar accidentările şi «petrecăreţii » ne-au făcut să nu avem pe teren cea mai bună echipă. Anul trecut, am pierdut campionatul tot după astfel de derapaje. Jucătorii nu au caracter! Sunt nişte «sifoane», se pârăsc între ei. Am şi eu papagalii mei, care-mi spun ce se întâmplă. La finalul turului vom trage linie şi vom continua doar cu fotbalişti care vor să câştige trofee cu Dinamo”, a declarat Cristi Borcea pentru Sport.ro.Ganea, putere de decizie

Acţionarul a dezvăluit că hotărârile secundului Ionel Ganea în privinţa jucătorilor vor avea de acum înainte greutate. “Fotbaliştii trebuie să înţeleagă un lucru: pleacă toţi, Ganea rămâne! Nu se pune problema ca Ionel să plece că vor ei. Le-am spus direct că orice raport de excludere din lot făcut de Ganea se respectă! Dacă el consideră că jucătorii merită trimişi la echipa a doua, aşa o să se facă! O să vedeţi numai internaţionali în Liga II!”, a precizat Borcea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu