sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Marioara Murărescu: «Fiul meu m-a ajutat să înving cancerul»


După aproape un an de la operaţia de cancer la sân, Marioara a povestit, pentru revista VIP, cum a reuşit să iasă învingătoare din lupta cu necruţătorul diagnostic: „Viaţa mea s-a schimbat nu după intervenţia chirurgicală, ci atunci când am aflat adevărul despre boala mea. A fost şocant, atunci a fost hotarul. Echipa profesorului Blidaru m-a ajutat foarte mult. La spitalul Fundeni, până şi portarii mă întrebau de sănătate. Acum sunt bine, dar mă pot aştepta la orice, trebuie să fiu pregătită pentru ce-i mai rău”.

Marioara Murărescu şi Dumitru Fărcaş,
la o ediţie “Tezaur folcloric”
din arhiva de aur a TVR.

Familia a fost cea care a ajutat-o să treacă peste această perioadă grea: „Fiul meu, născut în zodia Leu, e o persoană care stăpâneşte totul, are o fire dominatoare, dar şi un suflet de miere. Pe toată perioada analizelor, atitudinea lui a fost matură, deşi are doar 26 de ani”.


Operaţia a costat-o destul de mult, însă realizatoarea tv nu a apelat la ajutorul nimănui: „ Singurul ajutor a fost de la TVR”, a spus ea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu