marți, 25 august 2009

Ramona Bădescu: "Nu am făcut niciodată sex cu un român"





Frumoasa artistă Ramona Bădescu a concertat in cadrul Festivalului Mamaia 2009, prilej pentru reporterii Libertatea.ro să discute cu ea despre planurile de viitor, dar şi despre viaţa personală. Vedeta a acceptat un dialog nonconformist şi nu a încercat să fenteze întrebările incomode care vizau secrete intime.

Libertatea.ro: Cum ai fost primită de publicul din România?
Ramona Bădescu: Nu vă pot descrie ce emoţii puternice am avut când am concertat la Mamaia. Sunt plecată de 20 de ani din ţară. Deşi am păşit pe multe scene din întreaga lume, nicăieri nu e ca acasă. Aici emoţiile se triplează şi am datoria să arăt românilor de ce sunt în stare.

Libertatea.ro: În timpul concertului ai vorbit despre lansarea unui album...
Ramona Bădescu: 16 ani am visat încontinuu la acest material discografic! Albumul conţine 13 melodii, dintre care şapte româneşti şi şase în napoletană. Toată munca s-a desfăşurat la Chişinău pe durata a şase luni de zile, timp în care am muncit aproape zi şi noapte. Dar vă spun, a meritat! Eu sunt o persoană incredibil de exigentă şi de dificilă, iar producătorul meu mă urăşte pentru că am fost atât de nesuferită cu el.

Libertatea.ro: Cum a ajuns Ramona în Italia şi cu ce se ocupă acum?
Ramona Bădescu: În 1994 am fost la Maurizio Costanzo Show, unde italienii mi-au apreciat doar prezenţa fizică. Concepţia lor este că femeia frumoasă este doar mobilă! Am cântat o melodie românească şi am ridicat toată audienţa în picioare, atunci şi-au mai schimbat părerea.

"Am mâncat banane până am făcut indigestie"

Libertatea.ro: Care a fost primul lucru pe care l-ai făcut când ai ajuns în Italia?
Ramona Bădescu: Erau nişte vremuri foarte grele atunci, ţin minte că era mare sărbătoare când primeam în România, de Crăciun, un kilogram de banane... Imediat ce am ajuns în peninsulă, am cumpărat cinci kilograme de banane şi am mâncat până am făcut indigestie!

Libertatea.ro: Cât de mult vrei să avansezi în viaţa politică?
Ramona Bădescu: Au trecut mai bine de 15 ani de când stau în Italia şi, aşa cum se cunoaşte, m-am implicat şi în viaţa politică. Nu este aşa simplu cum cred unii. Am întâmpinat multe dificultăţi, ba chiar am primit şi unele ameninţări de-a lungul timpului. "Du-te acasă, Ramona, nu avem nevoie de tine ca să ne reprezinţi", a sunat un mesaj primit de la un român din "Cizmă". Momentan sunt consilier al primarului Romei, dar vreau din tot sufletul să întemeiez un partid românesc în Italia. Vocea mea este puternică, dar nu pot schimba multe lucruri, am nevoie de susţinere din partea românilor care

Libertatea.ro: Crezi că te vei întoarce vreodată definitiv în România?
Ramona Bădescu: Nu ştii niciodată ce vei face mâine. De exemplu, când eram mică voiam să fiu stewardesă ca să călătoresc cât mai mult... Dar la 22 de ani, după ce am devenit celebră, mi-am scos pârleala. Nu cred că mă voi stabili într-o ţară pentru că sunt un om care va fi întotdeauna pe drumuri, dar mi-aş dori să locuiesc în America.

Libertatea.ro: Tocmai în America, de ce acolo?
Ramona Bădescu: Eu sunt o fatalistă. Dacă mâine dau peste bărbatul visurilor mele, voi pleca oriunde cu el. Poate mă îndrăgostesc de un american şi mă mut peste ocean, ar fi ceva de povestit nepoţilor.

Libertatea.ro: Cum arată o săptămână din viaţa Ramonei Bădescu?
Ramona Bădescu: Marţi (n.r. 25 august) voi fi la Bucureşti, joi mă întorc la Roma, pentru ca sâmbătă să ajung în SUA, la Chicago. Sunt tot timpul pe drumuri.

"Aş accepta să cânt manele cu Adi Minune"

Libertatea.ro: Ce părere ai despre manele, ai accepta să faci un duet cu un manelist?
Ramona Bădescu: Apreciez toate genurile de muzică pentru că sunt un artist complet. Dacă oamenii se simt bine ascultând manele, înseamnă că această muzică este una foarte bună pentru aceştia. Da, aş accepta să cânt manele alături de un cântereţ cunoscut, precum Adi Minune, despre care cred că este o persoană splendidă. Din păcate, diferenţa de înălţime ar putea fi prea evidentă pe scenă. În general nu ascult manele, dar dacă asta i-ar bucura pe oameni, aş face-o!

ibertatea.ro: Arăţi incredibil de bine la 40 de ani. Care este secretul?
Ramona Bădescu: Sunt o pofticioasă de zile mari! De exemplu, chiar după recitalul de la Mamaia, la ora 02:42 am înfulecat patru sarmale cu smântănâ şi mămăliguţă după care m-am delectat cu un papanaş gustos. M-am simţit aşa de bine, dar nutriţionistul meu nu trebuie să afle pentru că m-ar omorî! Cu toate astea, ca artist nu poţi intra pe scenă cu burtă, aşadar fac yoga şi pilates pentru a mă menţine în formă.

”Pot număra pe degete bărbaţii cu care am făcut sex”

Libertatea.ro: Există un bărbat în viaţa ta în acest moment?
Ramona Bădescu: Am un iubit la care ţin foarte mult, dar cu care nu m-am afişat pentru că vreau să fiu sigură de această relaţie înainte să o dezvălui publicului. Viaţa mea personală nu este un secret, eu sunt o femeie care iubeşte şi se dăruieşte cu trupul, dar şi cu sufletul.

Libertatea.ro: Crezi că o să te căsătoreşti cu el?
Ramona Bădescu: Nu pot să îmi fac astfel de planuri. Pot să spun că mâine la ora 14 mă voi căsători, dar poate între timp să mă răzgândesc . Vreau să mă lovească iubirea din plin şi să mă surprindă.

Libertatea.ro: Sunt italienii mai buni amanţi decât românii?
Ramona Bădescu: Mi-e imposibil să compar pentru că nu am avut niciodată o relaţie cu un român, dar pot să spun despre italieni că sunt oameni sufletişti, generoşi şi pasionali. Eu am avut puţini bărbaţi şi buni.

Libertatea.ro: Câţi?
Ramona Bădescu: Îi pot număra pe degete. Nu am avut nici o aventură de noapte în toată viaţa mea. Nu mă dau uşor unui bărbat. Îmi place când un mascul se luptă pentru mine. După ce munceşte 2-3 luni, prima noapte va fi cu siguranţă una cu efecte speciale.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu