marți, 18 august 2009

Bendeac merge la Antena 1


Mihai Bendeac a anunţat pe blogul personal că va semna un contract cu Antena 1, urmând să întrerupă colaborarea cu Prima TV.

"Motivele nu sunt financiare! Doamna Camelia Voiculescu poate depune marturie că, deşi ne-am întalnit de vreo 7 ori şi am negociat ore în şir, discuţia despre bani a durat un minut şi jumătate. Atat!", a spus Bendeac
"Fără ca cineva din interiorul trupei sau al trustului să lanseze această idee, s-a împământenit în concepţia generală a presei şi chiar a publicului că eu aş fi liderul trupei. (...) Asta nu a fost o problemă timp de doi ani şi jumătate cât EU am fost cel care a creat sinopsisul (ideile) show-ului şi scenariul. Fiindcă atunci îmi puteam asuma totul. Dar din clipa în care cineva şi-a spus “Nu dom’le! Noi trebuie sa avem control asupra emisiunii!”, nu a mai fost în regulă", spune artistul.

Bendeac nominalizează şi întâmplarea care a avut o importanţă deosebită în alegerea pe care el a trebuit s-o facă.

"Ce a pus capac a fost un eveniment petrecut prin martie sau aprilie. În cadrul unui musical, textul conţinea jigniri gratuite la adresa Loredanei. Se insinua chiar şi ideea că nu ar avea voce. A doua zi am primit un telefon de la Andrei Boncea care, extrem de civilizat, m-a întrebat dacă eu consider că Loredana nu este talentată. Oricât am încercat să-i explic faptul că nu am fost autorul momentului respectiv, a refuzat să mă creadă. Am înţeles atunci că e foarte periculos să reprezinţi imaginea unui produs asupra căruia nu ai control deplin. Mă bucur că am ocazia să-mi cer oficial scuze Loredanei Groza şi lui Andrei Boncea", notează Bendeac pe blogul său.

Celebrul interpret al lui Bănel Nicoliţă sau al vedetei TV Mircea Solcanu a ţinut, de asemenea, să lămurească şi relaţia cu cei trei colegi ai săi, Mirela Zeţa, Andreea Grămoşteanu şi Angel Popescu.

"N-aş vrea să se înţeleagă acum faptul că a existat un conflict între mine şi Mirela, Deea sau Angel! Eu sper şi acum că se vor decide să ne reunim şi în acest nou proiect. Dacă nu acum, măcar din iarnă. Oamenii ăştia sunt cei mai buni tineri actori de comedie din România şi sunt prietenii mei! Punct!", a declarat actorul pe blogul său.

Mihai Bendeac anunţă totodată că va semna contractul cu noul său angajator chiar în direct, sătul fiind de transformarea acestor lucruri în subiecte tabu

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu