sâmbătă, 15 august 2009

Pleaca Zavoranca la OTV?


Şoc in lumea televiziunilor! Dan Diaconescu se pregăteşte să facă o "achiziţie" de marcă pentru OTV. El intenţionează ca, după incetarea colaborării Oanei Zăvoranu cu Kanal D, să o aducă pe aceasta în televiziunea pe care o patronează şi să-i ofere o emisiune.

Posibilitatea ca Oana Zăvoranu să revină din toamnă la Kanal D este din ce în ce mai redusă. Motivul, ne-au dezvăluit surse din televiziune, este legat de faptul că, la montaj, în penultima ediţie a emisiunii “Pact cu diavoliţa”, i-au fost tăiate toate scenele înregistrate alături de Dan Diaconescu, unul din invitaţi.

“Cel mai tare show al OTV-ului va fi prezentat de una dintre cele mai populare vedete din România şi care, în momentul de faţă, lucrează pentru o altă televiziune, dar e cu sufletul foarte aproape de OTV”, a anunţat Dan Diaconescu, sâmbătă noaptea, în emisiunea lui, când a vorbit despre relansarea OTV-ului, După mai puţin de o oră, tot el a fost cel care a elucidat misterul: “Oana Zăvoranu e foarte supărată că în seara asta (n.r. - sâmbătă seara) am fost complet tăiat din emisiunea ei”.

“Eu mi-am terminat filmările şi contractul cu cei de la Kanal D. Sunt supărată pe ei pentru că, după ce am reuşit performanţa profesională de a-l aduce pentru prima oară pe Dan Diaconescu într-o emisiune de divertisment, ei l-au tăiat la montaj. Şi asta după ce am făcut o săptămână promo cu el. Nu ştiu încă ce voi face din toamnă, am oferte de la multe televiziuni. Şi Dan Diaconescu mi-a făcut o propunere foarte interesantă, dar încă n-am acceptat- o”, ne-a declarat Oana.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu