vineri, 14 august 2009

Inna i-a cucerit pe spanioli cu piesa „Hot“



Melodia interpretată de Inna (22 de ani) a ocupat la începutul lunii august primul loc în topul preferinţelor spaniolilor. Cântăreaţa a susţinut mai multe concerte în străinătate, în ţări precum Spania, Polonia, Ungaria, Rusia şi Turcia.

Potrivit sondajelor întocmite de Promusicae, Asociaţia Producătorilor de Muzică din Spania, „Hot“ a fost cea mai descărcată melodie contra cost de pe internet în această ţară. În acelaşi top s-au aflat artişti precum Michael Jackson, Shakira şi ­Beyonce. Inna i-a depăşit însă pe toţi.

Cântăreaţa a susţinut deja un concert în Spania şi mai are confirmate alte două evenimente pentru luna septembrie, tot în această ţară. „La începutul lunii august am avut primul eveniment în Spania. A fost foarte drăguţ, chiar îmi doream să merg acolo.

Din păcate, nu am avut suficient timp să văd tot ce îmi doream, dar mă voi întoarce“, spune Inna, Elena Alexandra Apostoleanu, pe numele ei adevărat. Nu s-a gândit până acum să scoată o piesă în limba spaniolă, dedicată fanilor care o ascultă în această ţară, dar nu exclude o asemenea variantă. „Muzica a depăşit acum toate barierele legate de limbă şi totul a devenit mult mai uşor“, spune solista.

Premiu în Polonia

Succesul din Spania nu este singurul de acest fel. Artista a mai urcat pe primele locuri în topurile din Bulgaria şi a cântat în ţări precum Ungaria, Rusia şi Turcia. Săptămâna trecută ­Inna a fost în Polonia, la Festivalul Sopot, cel mai vechi din această ţară, care se desfăşoară din 1961. Acolo Inna a luat locul al doilea, după o luptă strânsă cu Katerine, cea care a interpretat piesa „Ayo Technology“.

Artiştii români nu ies foarte repede după lansare pe piaţa muzicală internaţională, dar Inna a reuşit să spargă aceste bariere. „Este un moment foarte bun pentru muzica românească: multe trupe au reuşit să iasă în afara ţării, iar piesele lor au devenit hituri. Cred că muzica este cel mai important ingredient al acestei reuşite; după care urmează perseverenţa şi o echipă managerială bine închegată“, crede artista, care anul acesta a primit patru premii Romanian Music Awards, la Gala de la Craiova.

„Am fost foarte onorată. E o mare realizare pentru un artist la debut să primească atâtea premii, în mai puţin de un an de la lansarea primului single. Aşa cum am spus şi pe scenă, distincţiile primite sunt atât ale mele, cât şi ale echipei cu care lucrez - Play&Win, casa de discuri Roton -, dar şi ale publicului. În acelaşi timp, premiile primite la Craiova mă obligă să mă perfecţionez şi să fac lucruri de calitate“, spune Inna.

Colaborează cu Play&Win

Legătura solistei cu muzica a început încă din copilărie. „Dragostea pentru muzică mi-a fost inspirată de familie, care m-a îndrumat de mică să-mi urmez visele. Am urmat cursuri de canto de la vârsta de 8 ani“, spune artista, care s-a născut la 16 octombrie 1986 în oraşul Mangalia.

A devenit cunoscută după ce i-a întâlnit pe băieţii de la Play&Win - Sebastian Barac, Radu Bolfea şi Marcel Botezan -, cei care au lucrat cu Akcent pentru hit-ul „Dragoste de închiriat“, cu Activ, pentru „Lucruri simple“ şi „Superstar“, dar şi cu Cristina Rus, pentru melodia „O nouă viaţă“. Cu ajutorul lor a luat naştere piesa „Hot“ şi aşa a început şi succesul Innei. Artista a mai lansat şi alte piese, printre care şi „Amazing“.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu