luni, 21 septembrie 2009

TATAL ZAVORANCEI, CONVIS CA MARIOARA L-A TURNAT LA SECURITATE


O informaţie tulburătoare despre mama Oanei Zăvoranu e lansată de fostul negustor de cafea Gheorghe Florescu, autorul cărţii „Confesiunile unui cafegiu”, omul care, în anii '80, a stat închis în „Celula Morţii” cu Nelu Bănicioiu, tatăl natural al vedetei OTV. Florescu declară, în exclusivitate pentru „ring”, cu subiect şi predicat, că, în urma unei răzbunări amoroase, Marioara l-ar fi turnat: la Miliţie sau la Securitate.

„Doamna Zăvoranu, fostă Bănicioiu, o femeie foarte frumoasă în tinereţe, a fost racolată de Securitate şi pusă şefă de magazin Comturist (vestitele shopuri de stat de dinainte de 1989, unde marfa se vindea doar pe valută - n.r.). Aşa l-a cunoscut doamna Marioara pe Ion Bănicioiu, şi el cu relaţii în Securitate. În martie 1977, familiile Bănicioiu şi Radu (părinţii Marioarei - n.r.) locuiau chiar pe bulevardul Nicolae Bălcescu (în blocul Sabena, respectiv în blocul Casata - n.r.). Toate (apartamentele - n.r.) erau obţinute prin bunăvoinţa Organului”.

S-a răzbunat din gelozie

„Marioara Zăvoranu a fost o femeie frumoasă până când i-au pierit cele două fetiţe gemene la cutremurul din 4 martie 1977. De atunci, a început să ia proporţii din cauza unor dereglări hormonale, probabil, şi a altor probleme medicale pe care le-a avut, iar soţul său, Ion Bănicioiu, alias Nelu cel Bazat, şi-a căutat consolările sau plăcerile în alte părţi, provocând-o pe Marioara la o puternică răzbunare”.

Convins că Marioara „i-a tras-o”

„Trădând-o pe Marioara, Nelu Bănicioiu şi-a atras mânia acestei femei lovite de destin, dar neiertătoare. Când a fost arestat Bănicioiu, la baza procesului (verbal - n.r.) ar fi stat sau nu o informare dată de nevasta lui sau altceva a fost la mijloc. El însă, în arest, era convis că nevastă-sa i-a făcut-o, că Marioara i-a tras-o! Îmi spunea: «Dragă prietene, ce blestem pe capul meu: eu am crescut copiii altuia...», adică gemenele moarte la cutremur, care erau ale unui grec, Gheorghiadis, «...şi pe fata mea să mi-o crească altul!». Cum a fost arestat, doamna Bănicioiu a dat divorţ şi şi-a continuat viaţa cu Zăvoranu, prima ei iubire, apropiat şi el cercurilor de Securitate.”

Vrea s-o adopte pe Zăvoranca

„În «Celula Morţii», eu şi Bănicioiu ne-am făgăduit să ne ajutăm familiile dacă unul dintre noi iese primul sau nu mai scapă cu viaţă. Ar fi trebuit să-i ajut copilul, dar eu şi fiica lui, Oana, ne-am întâlnit doar accidental. La deschiderea TVR2 n-am putut să vorbim. Avem concepţii politice diferite: eu fiind membru PNŢCD. Dacă îşi va modifica atitudinea, o voi putea considera propriul meu copil.”

Ultimul secret din „Celula Morţii”...

Când va fi mai apropiată de Gheorghe Florescu, Oana va afla probabil şi marele secret din „Celula Morţii”. Deocamdată, confidentul tatălui său a mai dezvăluit doar atât: „Bănicioiu, tatăl natural al Oanei, a încredinţat o sumă mare de bani, în valută, unui colonel de Securitate”.

...şi jurământul pe Biblie

Gheorghe Florescu e dispus să jure pe o Biblie specială chiar în show-ul Oanei Zăvoranu de la OTV, dacă va fi invitat, că tot ce a declarat pentru „ring” e 100% adevărat. Cartea jurământului e o Biblie pe care a primit-o de la fostul academician Alexandru Rosetti şi care poartă semnătura fostului Patriarh Justinian, alias Patriarhul Roşu, cel care l-a ajutat să evadeze din închisoare pe Gheorghiu-Dej. Biblie pe care Florescu spune că, în 1984, a făcut un legământ sfânt...

„Ion Bănicioiu mărturisea în «Celula Morţii» că nu mai dorea să aibă relaţii sexuale cu doamna Marioara şi că plătea anumiţi bărbaţi s-o satisfacă.” Gheorghe Florescu

„Mă p*ş pe cartea lui!”

Cu ameninţarea unui scandal monstru dacă mai e deranjată, Marioara Zăvoranu a declarat pentru „ring”: „Dacă aş fi avut relaţii cu Securitatea, aş fi rămas în fundul gol după ce ne-au luat tot?! Boşorogul ăsta n-are ce face. Nu-i e ruşine? Nu l-am văzut în viaţa mea şi vorbeşte despre mine?! N-am nicio legătură cu mass-media, nici cu Securitatea, nici cu dracu'! Fir-ar el al dracu' şi Bănicioiu! Când a ieşit şi era bolnav de cancer, de ce n-a avut legământ să-l ajute cum l-am ajutat eu sau alţi prieteni şi a murit de cancer?! Ăsta vrea bani pe cârca lui Bănicioiu şi a mea. Fir-ar el al dracu', când îl prind îl cotonogesc. N-am citit cartea lui şi mă p*ş pe ea. Cine e el ca să mărtusisesc în faţa lui?! Toţi nebunii vor să jure pe Biblie. Dă-l dracu', să spună ce vrea, nu mă interesează! Nu mi-e ruşine cu viaţa mea. Vă rog să nu mă mai căutaţi vreodată”. Întrebată dacă vrea să apară la „Oana Zăvoranu Show”, a replicat: „Nici nu vreau să aud... Ce, sunt vreo divă?! Vreau linişte! Am fost la emisiuni când simţeam că mă sufoc de ce spunea dementa asta de fii-mea”.

1 comentarii:

Anonim spunea...

OANA esti o frumoasa si precum m am asteptat si desteapta de aceea te rog fa pace imediat cu mama ta ca nu ti face onoare ce se intimpla asculta ma te rog daca nu vei pierde in final si regretele vor fi tardive iti spun din suflet ca averea nu conteaza tot singuri plecam la doamne doamne

Trimiteți un comentariu