marți, 22 septembrie 2009

Andreea Mantea a parasit TVR. «Vreau la OTV, ca se plateste bine!»


Nici nu a inceput bine grila de toamna, ca Televiziunea Romana a si dat chix. Emisiunea-concurs “Tombola castigatorilor”, care era difuzata pe TVR 2, a fost scoasa din grila. Desi echipei i s-a spus ca pauza va dura in jur de trei saptamani, oamenii au inceput deja sa-si caute de lucru in alta parte pentru ca nu cred in promisiunile organizatorilor. Nici Andreea Mantea nu a fost dispusa sa astepte atata timp, mai ales ca nici nu era platita in toata aceasta perioada si a parasit emisiunea. “Organizatorii au vrut sa schimbe concursul, sa reinventeze jocul, iar asta necesita o noua licenta. Din cate am inteles, obtinerea ei va dura in jur de trei saptamani, iar eu am decis sa-mi caut alt drum. Nici macar nu se stie sigur daca va mai fi ceva si nu vreau sa ma trezesc atunci cand va fi prea tarziu. Am mai asteptat si altadata si am avut numai de pierdut. Au trecut pe langa mine oportunitati pe care nu le voi mai intalni nicioadata, asa ca am pus piciorul in prag acum. Voi avea un alt proiect, la alta televiziune, insa nu pot oferi mai multe detalii acum. Va asigur ca va fi o mare surpriza!”, ne-a declarat Andreea. Cu toate ca nu va sta in somaj ca fostul ei partner, Mircea Radu, bruneta suspina dupa salariul de la TVR despre care ne-a spus ca a fost cel mai mare de pana acum. “Primeam bani frumosi acolo. Nu 5000 de euro pe editie asa cum s-a vehiculat, dar suficienti. Sunt convinsa ca-mi va merge foarte bine si de acum incolo, nu ca banii ar fi o problema pentru mine. Am auzit ca la OTV se plateste foarte bine. Daca e asa, imi doresc din tot sufletul sa ajung acolo!”, a recunoscut starleta Playboy pentru Gardianul. Danut, ceva oferte pentru Andreea?

1 comentarii:

Anonim spunea...

nu sub nici o forma nu trebuie sa vina la otv poate doar in spatele camerelor si in general fetele astea din revistele deocheate nu trebuie sa fie aratate drept model la tv poporului numai daca exceleaza prin istetime si carisma ca frumusetea este trecatoare

Trimiteți un comentariu