Pro TV şi Antena 1 au aruncat duminică seara în luptă două programe de forţă. Pro TV a difuzat filmul artistic State de România, student la Sorbona, care se va continua cu un serial zilnic, iar Antena 1 a reînviat programul de Bingo. Ce zic audienţele? Cum s-a împărţit publicul?
Cele două emisiuni s-au intersectat peste o oră, în intervalul 22.02-23.06. Câştigător la duel a ieşit Pro TV: în intervalul de confruntare directă, la serialul cu State s-au uitat 946.000 de telespectatori din mediul urban (8,1 rating), în timp ce Romică Ţociu şi Cornel Palade au ţinut pe Bingo Metropolis 833.000 de persoane (7,1 rating).
De punctat că, la ora 22.00, serialul State începuse deja de o oră şi jumătate, iar Super Bingo abia intra în emisie.
Diferenţa semnificativă este dată de profilul publicului. Dacă la serialul de pe Pro TV publicul tânăr a fost majoritar, pe Antena 1 aproape 60% dintre telespectatorii Bingo aveau peste 50 de ani. Interesant, la Bingo s-a uitat un procent consistent de persoane cu venituri mari.
Detaliat, despre structura publicului Super Bingo şi State de România, în intervalul în care s-au intersectat:
- La Pro TV s-au uitat mai mult femei, Bingo de pe Antena 1 a fost preferat de bărbaţi.
- Sub 5% dintre telespectatorii Antena 1 au până în 18 ani. Pro TV a atras un public aproape de trei ori mai numeros pe această categorie de vârstă.
- Aproape 30% din publicul Pro TV are până în 30 de ani. La Antena 1, 12,6% dintre telespectatori s-au încadrat în această categorie.
- Diferenţa mare la categoria peste 60 de ani: 28,6% dintre telespectatorii Antenei, faţă de 14,6% ponderea la Pro TV.
- La o emisiune de Bingo, Antena 1 a stat mai bine la publicul cu bani: aproape 60% dintre telespectatorii Bingo au venituri mari, faţă de 50% Pro TV.
Emisiunea Super Bingo Metropolis s-a întins pe trei ore şi jumătate (de la 22.00 până după miezul nopţii), timp în care audienţa medie pe minut a fost de 747.000 de persoane din mediul urban (6,4 rating).
Filmul State, student la Sorbona, a fost difuzat mai devreme, între 20.30 şi 23.06 şi a atras, în medie, peste un million de telespectatori pe minut (9 rating).
Alte audienţe
100% adevărat, emisiunea cu premii gârlă de pe OTV, s-a încadrat în performanţele medii ale programului. Astfel, show-ul a avut o audienţă medie de 216.000 telespectatori (1,8 rating).
Cea mai vizionată emisiune de ieri a fost Ştirile Pro TV, cu peste 1,1 milioane de telespectatori în mediul urban. Urmează meciul de fotbal Braşov - Steaua, difuzat de Antena 1 înainte de Bingo.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu