marți, 13 octombrie 2009

Zăvoranca a depus plângere împotriva Cârcotaşilor


Războiul dintre Oana Zăvoranu şi Carcotaşi continuă! Supărată că a fost din nou jignită in emisiunea "Cronica Carcotaşilor", Zăvoranca a decis să ia atitudine. Dacă până acum a apelat doar la cuvinte pentru a se apăra şi a-i ataca pe Cârcotaşi, prezentatoarea de la OTV a decis să schimbe foaia şi a depus plângere la CNA împotriva acestora.

"Este prima dată când fac o plângere, dar începutul este mai greu. O sa mă ţin însă de aceste plângeri în fiecare zi şi să vedeţi dumneavoastră dacă se mai atinge cineva de un fir de păr de-al meu. Cred că imaginea nimănui din această ţară nu a fost afectată ca a mea. Eu am fost mereu sociabilă, drept pentru care am fost târâtă peste tot. În România, amabilitatea şi bunătatea sunt considerate drept prostie. Dar o să schimb foaia şi o să devin cea mai preţioasă din media", a declarat Zăvoranca în emisiunea de luni de la OTV.

Nemulţumită că doar emisiunea "Oana Zăvoranu show" a fost amendată din cauza limbajului licenţios, Zăvoranca le cere membrilor CNA să acorde mai multă atenţie "Cronicii Cârcotaşilor" care numai în ediţia de miercuri i-au spus că este " năpârcă media, isterică şi surdă care se umple de penibil".

"O să fac o selecţie a cuvintelor pe care mi le-au adresat ei mie de-a lungul anului. Dacă e să citez din memorie mi-aş aminti: Buzuca, traseistă, ţigancă etc. Prin acest limbaj ei instigă la ură de rasă. Îi rog pe domnii de la CNA să se uite cu atenţie şi la emisiunea lor, să fie echidistanţi şi să nu favorizeze nicio emisiune. Să ţină cont de cuvintele injurioase care le sunt adresate mai multor persoane din această ţară. Să se gândească la copiii care pot fi afectaţi de limbajul acestor domni distinşi, inteligenţi, mirobolanţi, care în zece ani nu am făcut nicio emisiune în direct", le-a transmis Zăvoranca membrilor CNA.

Hotărâtă să ducă războiul cu Huidu şi Găinuşă până la capăt, Zăvoranca a făcut apel la colegii de breaslă şi la oamenii cărora le-a fost încălcat dreptul la imagine de-a lungul timpului în emisiunea „Cronica cârcotaşilor" să ia atitudine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu