marți, 13 octombrie 2009

Oana Zăvoranu, faţă în faţă cu hoţul care a jefuit-o


Oana Zăvoranu şi-a recuperat bunurile care i-au fost furate din cabina de la OTV.

După ce săptămana trecută a refuzat să mai intre in direct şi să mai facă emisiunea "Oana Zăvoranu show" pentru că i-au fost furate bunuri in valoare de 7.000 de euro, prezentatoarea de la OTV şi-a recuperat hainele, cizmele şi curelele care se făcuseră dispărute.
nvitată luni seară în emisiunea "Agentul VIP" de la Antena 2, Zăvoranca a mărturisit că a primit vizita neaşteptată a unui "sfrijit speriat" care i-a înapoiat cizmele Burberry în valoare de 3.000 de euro, cele două curele de la Stella McCartney şi YSL, lanţurile de la Cesare Paciotti şi cele câteva bluze de firmă pe care i le-a furat în urmă cu o săptămână. "A venit astăzi (luni - n.r) un sfrijit care mă aştepta la uşa cabinei. Am crezut că vrea să vină în emisiune şi mă pregăteam să-l trimit la Diaconescu, dar el mi-a cerut să-l ascult câteva minute. A început să-mi spună că e prieten cu bodyguardul care îmi păzea mie cabina şi că mă admiră foarte mult, drept pentru care i-a cerut acestuia să îl lase să mă întâlnească. Aşa că, într-o zi, prietenul lui l-a chemat să vină să mă vadă, iar în timp ce acesta era plecat la o ţigară, el a intrat în cabină şi a furat tot ce i-a căzut în mână. Mi-a spus că a vrut să le vândă, dar s-a speriat că a apărut cazul în presă şi a decis să îmi înapoieze lucrurile", a povestit Oana Zăvoranu.

Deşi a făcut un adevărat scandal când a observat lipsa lucrurilor sale şi l-a concediat pe bodyguardul neglijent, prezentatoarea emisiunii "Oana Zăvoranu show" a mărturisit că a fost impresionată atunci când "hoţul sfrijit" i-a povestit situaţia lui financiară şi a decis să-l ierte.

"Mi-a povestit că are trei copii, că soţia lui nu lucrează şi că această situaţie l-a împins să recurgă la acest gest", a spus Oana în emisiunea Agentul VIP.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu