miercuri, 21 octombrie 2009

Simona Sensual revine-Va fi asistenta lui Dan Diaconescu


Simona-Sensual, cea mai de succes vedetă din istoria rubricii "Vremea" din Libertatea, revine azi in paginile ziarului nostru. Frumoasa blondă devine, astfel, cel mai longeviv “meteorolog”, ea fiind deja la cel de-al treilea sezon.

În ultima vreme, cititorii ziarului Libertatea au solicitat, din ce în ce mai des, informaţii şi mai ales fotografii noi cu Simona-Sensual. Pentru aceştia, dar şi pentru toţi admiratorii sexului frumos, avem o veste bună: Simona revine.

“Sunt foarte bucuroasă că m-am întors la prima mea dragoste, şi anume, la rubrica «Vremea». Oricât am încercat eu să mă ascund de ploile torenţiale, de norişorii năbădăioşi sau de soarele arzător, toate acestea fac parte din viaţa mea şi nu am putut sta multă vreme departe de ele. Chiar şi în perioada în care nu mai apăream în ziar, oamenii încă mă opreau pe stradă şi mă întrebau despre starea vremii, dacă plouă sau e frumos, dacă se îmbracă gros sau subţire”, ne-a mărturisit zâmbind diva.

Cât a lipsit “de pe hartă”, Simona a început să se implice în ajutorarea unor cazuri sociale şi speră ca în curând să-şi deschidă o fundaţie care să-i poarte numele.

Simona revine şi pe micul ecran. Blonda va îngroşa rândurile sexy-asistentelor de la TV, ea urmând să aibă acest rol în emisiunea “Dan Diaconescu Direct”, de la OTV.

Simona-Sensual îl va asista pe Dan Diaconescu (foto) în cadrul momentului sponsorului, “Murfatlar

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu