joi, 1 octombrie 2009

EXCLUSIV! Proiectul “Panama” de la Kanal D un FIASCO. 2 milioane de euro pe un FÂS!


Anunţat cu surle şi trâmbiţe, ca fiind noul nivel al televiziunii sau cea mai fascinantă aventură, "Rătăciţi în Panama", s-a dovedit a fi un mare fiasco.

Aşa cum anunţau oficialii, acest program a costat 2 (două) milioane de euro, adică circa 37.000 de euro pe seară. Primul episod, cel de luni, despre care scriau toate tabloidele şi bannerele ori LCD-urile din oraş, de numai aveai unde să te uiţi, şi peste tot vedeai mutra obosită a lui Andrei Gheorghe alături de un elicopter, a realizat "marele record de audienţă", de ... 2 (două) puncte de rating. Aseară situaţia a fost şi mai tragică, audienţa pe sferturi de oră, targetul 18-49, în intervalul 22.00-23.00 a fost 2.0, 1.6, 1.3, 1.3.

Dacă ne uităm retrospectiv ne putem aminti că la sfârşitul sezonului trecut emisiunile “Şatra” şi “Lazarus show”, depăşeau sistematic acest rating şi costau infinit mai puţin.

Sigur există destule motivaţii pentru această situaţie. În primul rând faimoasa casă de producţie “Paprika”, care se ocupă de acest program a dus în Panama nu şase vedete ci şase pseudovedete (sora Monicăi Columbeanu s-a remarcat în general ca schimbând bărbaţii des şi vopsindu-şi sânii, Jasmine a "fugit" în Panama să scape de Leo de la Strehaia, CRBL a fugit din Panama de frica gazelor, iar D la Vegas în disperarea de a deveni vedetă după ce a făcut pe iapa pe la "Inelul cu diamante", este evident că s-ar fi dus în Panama şi dacă nu i se dădeau cei trei mii de euro).

Păsat în criza de spectacole de striptease a înfulecat şi el un “Panama” cu sau fără baracude, iar luptătorul de K1, Atodiresei, nu s-a putut bate cu nimeni pe acolo, date fiind condiţiile de toată jena, fiind eliminat de "fetiţa" D la Vegas, cu mânuţele ei ferme şi bărbăteşti care l-a executat pe Pittbul fără milă, la o probă de “Cine stă mai mult pe pietre”).

În al doilea rând personajele cu pricina când s-au întors acasă din jungla panameză nu au beneficiat de o normală carantină, având în vedere că acolo au fost atacate de scorpioni, tânţari, şerpi şi alte ciudăţenii, au făcut indigestii, diaree şi lista poate continua.

Cu toate că s-a ţinut secret proiectul, toată lumea a aflat din ziare că striperul Păsat a ajuns în finală şi mai mult ca sigur, tot el va fi câştigătorul concursului. Asta e dezavantajul atunci când filmezi o lună şi apoi difuzezi trei luni ca şi cum imaginile ar fi live. De ce nu live? Pentru că atunci ar fi costat într-adevăr 2 mil de euro. E interesant cum va justifica la sfârşitul sezonului, Pavel Stanchev, CEO Dogan Media, banii cheltuiţi şi audienţa mică, în condiţiile în care ar fi avut variante mult mai bune şi mai ieftine. Revenim cu date noi despre noua grilă a Kanal D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu