Surse din Kanal D ne-au declarat, sub rezerva anonimatului ca în acest moment conducerea postului este extrem de nemulţumită de INVOLUŢIA emisiunii “Rătăciţi în Panama”. După cum se ştie grupul “Dogan” este păcălitul care a scos din buzunar peste 2 milioane de euro pentru aiureala în cauză, numită azi în popor Pana(mea) şi produsă de casa de producţie Paprika, răspunzătoare de acest eşec răsunător.
Audienţa PANA(RA)MEI a ajuns la 0,7
Aseara în sfârşit programul cu pricina a ajuns pe toate targeturile la o audienţă la care turcii nu s-au gândit niciodată, sub un punct, 0.7, ceea ce înseamnă că în acest moment se mai uita la emisiune doar câteva zeci de mii de persoane. Dacă luam în calcul că săptămâna trecută au fost cinci emisiuni care au mâncat circa 200.000 de euro, pe care-i dublăm cu cei ce se cheltuie în această săptămână avem un total de 400.000 de euro ce nu se mai pot recupera. Din surse sigure, în aceste condiţii acţionariatul turc a cerut o şedinţă de urgenţă care va avea loc în câteva zile pentru analizarea situaţiei şi eventual scoaterea din grilă a emisiunii.
Casa de producţie Paprika ar putea plăti despăgubiri pentru eşec şi amenzi
Paprika ar putea de asemenea să plătească despăgubiri şi să piardă bani, mai ales dacă CNA va amenda programl pentru diferite abateri (consum de băuturi alcoolice şi înjurături pe fondul stării de ebrietate într-un show de supravieţuire...). Amintim că în decursul lunii iunie “Lazarus show”
şi “Şatra” au dus Kanal D printre primele patru posturi din România şi acum postul abia dacă mai prinde locul nouă.
O altă emisiune, “Nora pentru mama”, praf şi pulbere
Gurile rele spun că majoritatea emisiunilor din grilă nu merg deloc pe actualele sezoane, un bun exemplu este “Nora pentru mama” situându-se constant sub 1 punct de rating.
În această situaţie tot mai multe voci susţin întoarcerea în grila a lui “Lazarus show” care e acum "vedeta de rezervă". Contactat Luis Lazarus a refuzat să facă orice comentariu privind situaţia de la Kanal D şi ne-a recomandat să luăm legătura cu PR-ul postului.
Pavel Stanchev este... plecat
În timp ce Kanal D se îndreaptă spre colaps CEO Pavel Stanchev e puţin plecat. La sfârşitul anului acesta va trebui să dea socoteala de ce a scos din grilă emisiuni cu rating şi ieftine şi a introdus emisiuni proaste şi scumpe, cu bugete de filme artistice. Pe acesta l-ar putea costa şi funcţia. Fostul director de programe al postului, Irina Radu, plecată şi ea în condiţii neclare, se pare din cauza aceluiaşi personaj Pavel Stanchev, nu a putut fi contactată până la închiderea ediţiei.
În urma unui sondaj făcut de reporterii noştri, în general despre emisiunile Kanalului D, se detaşează clar emisiunea “Lazarus show”, fiind vizionată cu sufletul la gură, fiindcă era pe gustul telespectatorilor având cazuri sociale, reportaje de investigaţii şi show-uri de bună calitate.
era de asteptat, dupa ce s-au jucat cu difuzarea serialelor turcesti(f.bune) dupa bunul plac ,nerespectandu-si macar acest segment de telespectatori(eu una prefer sa le vad pe youtube unde nu se intrerup fara nici o explicatie sau dupa difuzarea catorva episoade),deci nu mai butonez pe Kanal d.sirop,nora pt.mama,manea prigoana,fata cuiva,concurs plicticos ,candva era asa ceva la Antena 1 cu Dan Negru,gheorghe,gheorghe...nu veti egala niciodata emisiuni ca si a lui Maruta,Dansez pt.tine,Brancu cu Duban,Morar,Tatu,Gadea,MIrcea Badea,Dana Grecu,Vranceanu-Fire,Negru si binenteles pacat ca nu mai apare Teo!
RăspundețiȘtergere