A doua oră de program – Serviciul Român de Comedie, a intrat în bătălie directă cu Super Bingo Metropolis, prezentat de Romică Ţociu şi Cornel Palade pe Antena 1. Aproape o oră, au fost în competiţie directă. Scorul la nivel urban: 864.000 de telespectatori Antena 1 (7,4 rating) – 857.000 Pro TV.
Audienţa Super Bingo Metropolis a fost mai mare la nivel urban, dar Pro TV a avut un scor mai bun la publicul comercial (18 – 49 de ani). Cu alte cuvinte, deşi publicul Antena 1 a fost, în general, mai numeros, la Pro TV s-au uitat mai mulţi tineri. Astfel, Divertişii au atras 358.000 de persoane între 18 şi 48 de ani, faţă de 325.000 care s-au uitat la Super Bingo.
Audienţa Pro TV şi Antena 1 în intervalul în care s-au intersectat Divertis şi Super Bingo
Publicul urban
Antena 1 – 864.000 (7,4 rating)
Pro TV – 857.000 (7,4 rating)
Publicul urban comercial 18-49 de ani
Pro TV – 358.000 (6,7 rating)
Antena 1 – 325.00 (6,1 rating)
Audienţele medii pe emisiuni
Programul Divertis a început duminică seara la nouă fără un sfert, cu Divertis – Land of Jokes. Timp de o oră, audienţa medie a fost de 1,3 milioane de telespectatori din mediul urban (11,3 rating). Dintre aceştia, 546.000 au între 18 şi 49 de ani. Pro TV a fost lider detaşat pe acest interval. Următorul clasat, Antena 1, era urmărit de 766.000 de persoane din mediul urban, dintre care 280 între 18 şi 49 de ani.
Divertis – Serialul de comedie, a început la 21.46. Audienţa medie a fost de 829.000 de persoane în mediul urban (7,1 rating), dintre care 342.000 între 18 şi 49 de ani.
Pe Antena 1, emisiunea Super Bingo Metropolis a avut, în cele trei ore şi jumătate de program, o audienţă medie de 720.000 de persoane (6,2 rating). Publicul comercial (18-49 de ani) a fost de 267.000 de persoanePe locul 3 s-a aflat OTV cu 1,4% rating, 5,2% share şi 160.000 de telespectatori.“.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu