Joi seară a fost a patra ediţie a marelui fâs "Rătăciţi în Panama". Pe toate targeturile posibile şi imposibile audienţa a fost sub 1.3 puncte de rating. În mod clar Kanal D se îndreaptă spre colaps.
După ce a cheltuit deja o mare parte din cei două milioane de euro pentru a produce tâmpenia absolută Panamea, acum în disperare de cauză au început să cumpere spaţiu publicitar în tabloide. Lăsând la o parte “Libertatea” care e ziar de trust şi e normal să promoveze programul cu pricina, vineri ne-am trezit în Click cu 4 (patru) pagini de publicitate despre aiureala cu pricina. Oare cât o fi costat şi această nouă idee?
Dacă mai adăugăm şi faptul că săptămâna trecută cartiere întregi din Bucureşti au primit în poştă vederi cu Panama şi îndemnuri pentru români să se uite, sau marea lansare dintr-o insulă în Herăstrău unde s-au cheltuit o groază de bani pentru a amenaja un "fel de pana ma" ne aflăm clar în faţa unor eforturi disperate de tip campanie electorală ale lui CEO Pavel Stanchev de a forţa mintea telespectatorilor să se uite la ceva ce din start ar fi trebuit să ştie că e o prostie.
Cheltuielile care se învârt în jurul promovării acestei gogomănii sunt şi ele de nivelul sutelor de mii de euro şi totuşi românul se încăpăţânează să nu se uite. Sugestie: cât mai aveţi timp scoateţi panarama de pe sticlă şi introduceţi un program mai ieftin şi mai bun, altfel s-ar putea ca domnul Stanchev să se întoarcă în Bulgaria mai repede decât a preconizat.
După ce în luna iunie Kanal D se situa în mod sistematic pe locurile 4-5 în topul televiziunilor, acum în mod clar rătăceşte sistematic între locurile 8-12 făcând eforturi financiare disperate într-o perioadă de criză financiară. Nu cumva conducerea Kanal D se ocupă cu alte inginerii financiare în România sau este vorba doar de incompetenţă?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu